Retourneren en Annuleren

Kan ik mijn bestelling altijd retourneren?
Als je niet tevreden bent met je (niet-gepersonaliseerde) product, of als het niet is wat je ervan verwacht had, kun je het binnen 14 werkdagen in de originele verpakking en in nieuwstaat retourneren, zonder een reden te moeten geven.

Gelieve retouren te melden via e-mail aan info@omiva.be, en vergeet niet uw rekeningnummer te vermelden!

Stuur het product in voldoende gefrankeerde verpakking en voldoende beschermd, met uw gegevens (naam, telefoonnummer en e-mailadres) terug naar: Egmont’s Garden Gin, OMIVA cva, Langestraat 53, 9620 Zottegem, België.

Als de artikelen correct zijn geretourneerd en ze geen schade of andere gebreken hebben, zullen we het verschuldigde bedrag (exclusief de initiële verzendkosten en de verzendkosten die u heeft gemaakt om het product te retourneren) binnen 30 dagen terugbetalen.
Door zijn specifieke aard vervalt het recht om uw bestelling te wijzigen, terug te sturen en te annuleren indien de voedselverpakking wordt geopend (plastic capsule geopend, veiligheidslip afgebroken, papieren capsule gebroken, ...).

Klachten
Wij doen uiteraard ons uiterste best om uw bestelling tip top in orde te krijgen! Indien u toch een klacht heeft over een bepaald product, kunt u dit binnen vijf dagen na ontvangst schriftelijk aan ons melden via e-mail op info@omiva.be en gelieve uw klacht steeds te illustreren met zoveel mogelijk informatie en een (of meer) foto's.

close